Op. Dr. Çağrı ÖRS

Ortopedi ve Travmatoloji

Özgeçmiş

Op. Dr. Çağrı ÖRS Ankara’ da doğdu. İlk ve ortaokul eğitimini Ankara’da tamamladı ve Ankara Mehmet Emin Resulzade Anadolu Lisesini bitirdi. 2008 yılında Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesinden mezun oldu ve aynı yıl Kastamonu Tosya Devlet Hastanesi Acil Servisinde 3 ay süreyle çalıştı. Ankara Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde Ortopedi ve Travmatoloji uzmanlık eğitimini 2014 yılında tamamladı. 2014-2015 yılları arasında Bitlis Devlet Hastanesinde mecburi hizmetini tamamladı. 2015 yılından itibaren Özel Ortopedia Hastanesi Diz ve Spor Cerrahisi Kliniğinde görev yapmaktadır.

Türk Ortopedi ve Travmatoloji Birliği Derneği(TOTBİD), Türkiye Spor Yaralanmaları Artroskopi ve Diz Cerrahisi, Diz ve Kalça Artroplasti Derneği üyesidir. 2016 yılında Türk Ortopedi Board sınavını kazanarak Türk Ortopedi ve Eğitim Konseyi (TOTEK) üyesi olmuştur.

European Society for Sports Traumatology, Knee Surgery and Arthroscopy (ESSKA), The European Federation of National Associations of Orthopaedics and Traumatology (EFORT), International Society of Arthroscopy, Knee Surgery and Orthopaedic Sports Traumatology (ISAKOS) üyesidir.

Ortopedi ve Travmatolojinin alanlarıyla ilgilenmekle birlikte özellikle Diz ve Spor Cerrahisi (menisküs,kıkırdak cerrahisi,  çapraz bağ ve revizyon cerrahisi) , Spor Travmatolojisi (tekrarlayan omuz çıkığı ve omuz kas ve bağ yaralanmaları, ayak bilek burkulma, bağ ve kıkırdak yaralanmaları, diz bağ ve kıkırdak yaralanmaları) ile birlikte diz eklem sorunları, diz protezi ve revizyonu ile ilgilenmektedir.

Dr. Çağrı Örs’ün Diz ve Spor Cerrahisi ile ilgili yayınlanmış 3 adet kitap bölümü, birçok toplantıda konuşma ve sunumu, yurt içi ve yurtdışı birçok akademik dergide makaleleri bulunmaktadır. Ulusal Ortopedi Kongresinde en iyi sözlü bildiri ödülüne layık görülmüştür.