FİZİK TEDAVİ VE REHABİLİTASYON

Yüksek standart, güven ve güler yüzü bir araya getirmeyi başaran ORTOPEDIA Hastanesi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Bölümü tüm hastalık gruplarının rehabilitasyonunda göreve hazırdır. Hastanın ağrısını gidermek ve hastalığını iyileştirmek için aldığı eğitim doğrultusunda uygun tedaviyi ekip olarak planlayıp uygulamaktadır.

Ortopedik Rehabilitasyon

Kırık ve çıkıklar, diz menisküs ve bağ hastalıkları, el ve el bileği sorunları, omuz sorunları, ayak-ayak bilek eklemi sorunları, kalça eklemi sorunları, skolyoz, bölgesel ağrı sendromu ve artroplasti gibi ortopedik operasyonların öncesi ve sonrasında rehabilitasyon tedavisi uygulamalarını içermektedir. Hastanemizin Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi, uygulamaları en son teknik donanımla gerçekleştirmektedir.

Nörolojik  Rehabilitasyon

İnme, beyin hasarı ve omurlilik zedelenmeleri sonucu oluşan felçler, sinir yaralanmaları, yüz felci hastalıklarında fizik tedavi ve rehabilitasyon uygulamalarını da Ortopedia 'da bulabilirsiniz.

Romatizmal  Rehabilitasyon

Çeşitli kas-iskelet sistemi hastalıkları, boyun, sırt ve bel ağrıları, boyun ve bel fıtıkları, eklem artrozları, iltihaplı romatizmal hastalıkları, osteoporoz hastalığı tanı ve tedavisi için tüm olanaklar hastanemizde mevcuttur.

Pediatrik  Rehabilitasyon

Rehabilitasyona gereksinim duyulan en önemli çocukluk hastalıklarından biri olan serebral palsidir.

Serebral palsi dahil fizik tedavi ve rehabilitasyon ihtiyacı olan çocukları güleryüzlü uzman personelimize emanet etmenizi öneriyoruz.

Kardiyovasküler Rehabilitasyon

Kardiyovasküler  rehabilitasyon kalp ve damar hastalığı olan kişilerin maksimal fiziksel, psikolojik ve fonksiyonel kapasiteye ulaştırılması amacı ile uygulanan işlemlerini de Ortopedia sağlamaktadır.

Ürogenital  Rehabilitasyon

Birçok  farklı nörolojik hastalık mesane ve genital sistemde fonksiyonel bozukluğa neden olmaktadır(spinal kord yaralanması,multipl skleroz, kafa travması, serebrovasküler olay, beyin tümörleri, poliomyelit, diabetes mellitus vs.). Hastanemiz bu konuda da sizlerin hizmetindedir.

Ampute Rehabilitasyon

Periferik damar hastalıkları ve travmatolojik olaylar bacak kesilmelerinin(amputasyon) en önemli nedenidir. Rehabilitasyon amputasyon geçiren kişilerin tekrar fonksiyonel hayata dönmeleri için çok önemlidir. Rehabilitasyon süreci ameliyat öncesi dönemde başlayıp ömür boyu devam eder. Böyle önemli bir konu da ilgi alanlarımızın başında gelmektedir.

DAHA FAZLA YAŞAM

Romatizmal, ortopedik, nörolojik, solunum ve kalp hastalıkları tedavisinde kullanılan fizik tedavi ve rehabilitasyon; fonksiyonel kapasiteyi en yüksek seviyeye yükseltip normal yaşama dönme sürecini hızlandırır. Modern tıp yaşama yıllar katarken, rehabilitasyon da yıllara yaşam katar.

Spor Yaralanmaları

Spor yaralanmaları sonrası sporcuyu en kısa sürede spora döndürebilmek amacıyla tedavi edici ve koruyucu rehabilitasyon tedavilerini yapmak hastanemizin önem verdiği bir konudur.